Hoje apresento-vos o look da minha irmã Marisa. Ela está a usar um vestido da H&M com as costas em renda. Um look bastante elegante e ideal para o Verão. Espero que gostem!!
........
TodayI present youthe lookofmy sisterMarisa. Sheiswearing a dressfromH& Mwith lace at the back.Alookquite stylishand ideal forthe summerI hope you enjoy!