Estive quase um mês sem actualizar o meu blog....mas agora estou de volta. Estive de férias e aproveitei para visitar a linda cidade do Porto e tirar umas fotos. Espero que gostem!!
.........
I´ve been almost a month without updating my blog .... but now I'm back. I've been on vacation and decided to visit the beautiful city of Porto and take some pictures. Hope you enjoy!
Avenida dos Aliados
Interior de quarteirão renovado
Sé do Porto
Torre dos Clérigos
Rio Douro
xx, Joana