quarta-feira, 4 de setembro de 2013

Trends for next season

Preparadas para a próxima estação? As colecções outono-inverno já estão nas lojas e já está na altura de fazer umas comprinhas. As tendências deste ano são inspiradas no desporto americano e no estilo punk. Definitivamente o punk e o desportivo não são a minha onda mas já estou a adorar várias peças, que tenho de juntar ao meu guarda-roupa e adaptá-las ao meu estilo. 

........

Ready for the next season? The autumn-winter collections are already in stores and now is the time to do a little shopping. Trends this year are inspired in American sports   and punk style. Definitely punk and sports are not my thing but I already love several pieces, which I have to add to my wardrobe and adapt them to my style.


What is your favorite trend for this season?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...